ایدههای خلاقانه، اجرای هوشمندانه
-
رسانهها
جهان تبلیغات بازاری برای شرکت های تبلیغاتی است تا پیام هایی را منتشر کنند که اثر شایسته ای بر مصرف کننده ها داشته باشد. بنابراین تنها کاری که باید انجام شود تشخیص زنجیره ی ارزش است و این که چه سهمی از اقتصاد را به خود اختصاص میدهد. همچنین تعیین درصدی از زنجیرهی ارزش که سود را به ارمغان میآورد، نقش تعیین کنندهای در انواع کسب و کار دارد. اولین موردی که از اهمیت ویژهای برخوردار میباشد، محلی است که تبلیغات در آن صورت میگیرد. در سال ۱۸۴۴ ساموئل مورس اولین تلگراف را منتقل کرد. از این پدیده میتوان به عنوان اولین مدیوم مجازی برای تبلیغات یاد کرد. -
تبلیغات محیطی
یک مدیوم اجارهای که به منظور نمایش و انتقال اطلاعات تجاری در قالب تصویر در محیطهای عمومی نصب میشود، یک تعریف ساده از تبلیغات محیطی است. این تبلیغات در بیشتر اوقات به شکل بیلبوردهای چاپ شده، نقاشی شده و یا تصاویر پروجکت شده در می آیند. -
خدمات مشاورهای
استراتژی بازاریابی
تجارت یعنی رساندن محصولات و خدمات به بازار و قلب تپندهی هر طرحریزی برای تجارت، استراتژی بازاریابی است. یک استراتژی بازاریابی از تعدادی المانهای مرتبط به هم تشکیل شده است. اولین و مهمترین آنها، انتخاب بازار یا محصول است. محصولی که دارای مزایای بیشتری باشد از جانب خریدار برگزیده خواهد شد. مزایای محصول شامل موارد مختلفی است همچون گارانتی های تولید کننده و یا توزیع کننده، ارزش برند در کیفیت و قابل اطمینان بودن محصول، اطمینان از در دسترس بودن محصول در آینده و روابطی که بین فروشنده و خریدار شکل میگیرد.
برندینگ
موفقیت یک محصول، تجارت، سازمان، و یا حتی یک شهر به منحصر به فرد بودن آن وابسته است. به هر کمپانی موفق که نگاه کنید، میبینید که هر یک از آنها یک گوشه از ذهن مصرفکنندهها را اشغال کردهاند. آنها خودشان را به شکلی مثبت از سایر رقبا متمایز جلوه میدهند. برندینگ در واقع همان اشغال کردن یک گوشه از ذهن مصرفکننده است. در واقع برندینگ تأثیری به یاد ماندنی خواهد داشت که میتواند فراتر از بازاریابی عمل کند.
خرید و برنامهریزی رسانه
در طرحریزی و خرید رسانه به شکل حرفهای، همواره تحقیقات کمی (تعداد مخاطبان) با اطلاعات کیفی (تحقیقات در زمینه سبک زندگی و رفتار مخاطبان) ترکیب میشود تا ارتباط مناسبی پدید آید و اطمینان حاصل شود که کمپینهای تبلیغاتی در زمان و مکانی شایسته به دست مخاطبین موردنظر میرسد.
طراحی و خلاقیت
امروزه به دلیل تغییر نوع مصرف و رفتار مصرفکنندگان تبلیغات بسیار خلاقانه شده اند. به منظور رساندن پیامهای تبلیغی به مخاطبان و متفاوت جلوه نمودن، مطالعات استراتژیک خلاقانه برای شرکتهای تبلیغاتی امری ضروری است. دشوارترین کار در تبلیغات برقرار کردن تعادل میان خلاقیت و اصول اخلاقی و حرفه ا ی میباشد.