دفتر تبلیغات خزر

مشاور و مجری پروژه های تبلیغاتی و محیطی

مشاور و مجری پروژه های تبلیغاتی و محیطی

دفتر تبلیغات خزر

ساخت انواع تابلو های چلینیوم بنر فلکس و....
مجهــــــــــز به دستگاه چاپ بنر و فلـــــکس...
با بیــــــش از 30 ســـــــــــــــــال تجـــــربه ...
مجری تبلـــــیغات محیطی در اســـــتان گیلان

تلفن سفارش : 2268 53 42 013
09112453997
09353272118

دنبال کنندگان ۱ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
طبقه بندی موضوعی

                

                  ایده‌های خلاقانه، اجرای هوشمندانه

  • رسانه‌ها

    جهان تبلیغات بازاری برای شرکت­ های تبلیغاتی است تا پیام­ هایی را منتشر کنند که اثر شایسته­ ای بر مصرف کننده­ ها داشته باشد. بنابراین تنها کاری که باید انجام شود تشخیص زنجیره­ ی ارزش است و این که چه سهمی از اقتصاد را به خود اختصاص می­دهد. همچنین تعیین درصدی از زنجیره‌ی ارزش که سود را به ارمغان می‌آورد، نقش تعیین کننده‌ای در انواع کسب و کار دارد. اولین موردی که از اهمیت ویژه­ای برخوردار می­باشد، محلی است که تبلیغات در آن صورت می­گیرد. در سال ۱۸۴۴ ساموئل مورس اولین تلگراف را منتقل کرد. از این پدیده می­توان به عنوان اولین مدیوم مجازی برای تبلیغات یاد کرد.
  • تبلیغات محیطی

    یک مدیوم اجاره­ای که به منظور نمایش و انتقال اطلاعات تجاری در قالب تصویر در محیط­های عمومی نصب می­شود، یک تعریف ساده از تبلیغات محیطی است. این تبلیغات در بیشتر اوقات به شکل بیلبوردهای چاپ شده، نقاشی شده و یا تصاویر پروجکت شده در می­ آیند.
  • خدمات مشاوره‌ای

    استراتژی بازاریابی
    تجارت یعنی رساندن محصولات و خدمات به بازار و قلب تپنده‌ی هر طرح­ریزی برای تجارت، استراتژی بازاریابی است. یک استراتژی بازاریابی از تعدادی المان‌های مرتبط به هم تشکیل شده است. اولین و مهمترین آن­ها، انتخاب بازار یا محصول است. محصولی که دارای مزایای بیشتری باشد از جانب خریدار برگزیده خواهد شد. مزایای محصول شامل موارد مختلفی است همچون گارانتی­ های تولید کننده و یا توزیع کننده، ارزش برند در کیفیت و قابل اطمینان بودن محصول، اطمینان از در دسترس بودن محصول در آینده و روابطی که بین فروشنده و خریدار شکل می­گیرد. 

    برندینگ
    موفقیت یک محصول، تجارت، سازمان، و یا حتی یک شهر به منحصر به فرد بودن آن وابسته است. به هر کمپانی موفق که نگاه کنید، می­بینید که هر یک از آن­ها یک گوشه از ذهن مصرف­کننده­ها را اشغال کرده­اند. آن­ها خودشان را به شکلی مثبت از سایر رقبا متمایز جلوه می­دهند. برندینگ در واقع همان اشغال کردن یک گوشه از ذهن مصرف­کننده است. در واقع برندینگ تأثیری به یاد ماندنی خواهد داشت که می­تواند فراتر از بازاریابی عمل کند. 

    خرید و برنامه‌ریزی رسانه
    در طرح­ریزی و خرید رسانه به شکل حرفه­ای، همواره تحقیقات کمی (تعداد مخاطبان) با اطلاعات کیفی (تحقیقات در زمینه سبک زندگی و رفتار مخاطبان) ترکیب می­شود تا ارتباط مناسبی پدید آید و اطمینان حاصل شود که کمپین‌های تبلیغاتی در زمان و مکانی شایسته به دست مخاطبین موردنظر می­رسد. 

    طراحی و خلاقیت
    امروزه به دلیل تغییر نوع مصرف و رفتار مصرف­کنندگان تبلیغات بسیار خلاقانه شده­ اند. به منظور رساندن پیام­های تبلیغی به مخاطبان و متفاوت جلوه نمودن، مطالعات استراتژیک خلاقانه برای شرکت­های تبلیغاتی امری ضروری است. دشوارترین کار در تبلیغات برقرار کردن تعادل میان خلاقیت و اصول اخلاقی و حرفه­ ا ی می­باشد.